HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

  • 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

Idő és emlékek

2008.11.03. 20:56 sixxty

Úgy ültem le a gép elé, hogy na, most nyafogok egy jót, de nem, mert szerencsére előtte rákattantam az iwiwre.

Emberből vagyok, kíváncsi vagyok.  Ex 1 évnyi nem látása és mert hetek óta nagyjából kétnaponta vele álmodok arra bírt, hogy rákeressek az iwiwen. Meg az is, hogy a gyerekben is őt látom, és a gyerekem annyira szép és okos és ebből következően exet is annak gondoltam. Hát nem. A képekről egy tökidegen ember nézett vissza rám, akire egyáltalán nem hasonlít a gyerek. Még a szeme sem, pedig az abszolút az övé.

Kicsit bocsánatos bűnnek tartom, hogy kémkedtem utána, de az álmokon kívül súlyosbító tény volt, hogy  ma találtam 300 cd-t, amiket ő címkézett fel kézzel. Már feladtam, hogy valaha is lesz olyan, hogy nem bukkanok a keze nyomára, holott már régen kiszállt az életünkből. Egyszerűen nem lehet mindent kidobni, eladni, elajándékozni, amihez köze van, pedig rajta vagyok a dolgon. Mikor ma szembesültem egy 2003 Balaton feliratú CD-vel, amire azt hittem, hogy 2008-as rájöttem, hogy nem megy. Itt van velem, lépten nyomon előbukkan, nem tudom elfelejteni, kitörölni az emlékét. Ez van.

Az biztos, hogy ha ma találkoznánk nem lenne mondanivalóm számára. Teszem a dolgom, amihez ketten kellenénk, teszem egyedül. Nem beszélgetnénk, nincs miről. Ha körbenézne a lakásomban, nem tudna mibe belekötni, a ruhák csoportosítva, gondosan hajtogatva a szekrényben, elmosogattam szépen és főztem is, a fürdő felmosva, a könyvek rendben, na jó a dvd-k még nincsenek abc sorrendbe, de majdnem. A gyerek is alszik, játék, vacsora, fürdetés, mese után. Igen, gyógytorna is volt. Szóval, amit írt sms-ben, miután becsapta maga mögött az ajtót, hogy kíváncsi vagyok, meddig bírod nélkülem a gyereknevelést és a többit, hát jelentem elég jól megy a dolog.

Jobban, mint veled. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: én gyerek ex

A bejegyzés trackback címe:

https://sixxty.blog.hu/api/trackback/id/tr295674125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása