HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

  • 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

Fogas-pénzes

2008.12.12. 20:04 sixxty

Hogy magamról is ejtsek szót, válogatok néhány érdekeset az érdektelenből. Valójában a minden horoszkópom gazdagságról, jó szeretőkről és pompás egészségről ír, de hát a horoszkópok már csak tudjuk hogy készülnek.
Egy néhány hónapja rakoncátlankodó és minden fogorvosi ténykedés ellenére egy jobban kellemetlenkedő fogtól szabadultam meg a hét elején, mondhatom jó döntés volt. Mielőtt még az orvos kihúzta volna ecstelte, hogy hogyan menthetném meg a fogam egy részét. Így például, mert volt neki egy kis baja. De inkább nem, kötöttem az ebet a karóhoz, vagy a fogat a fogóhoz, és így utólag tudjuk, hogy jól tettem, mivel az én fogaim gyökerei csavarodva nőttek, így kicsi lett volna az eredményes műtét esélye.
Aztán a szeretők kérdést inkább hagyjuk, de cserébe kellemes és értelmes férfiakkal dolgozom, azért ez is valami lássuk be.
Majd egy nap egy ATM előtt állva azt látom, hogy az köp ki egy halom pénzt, mielőtt  a kártyám beletettem volna. Még jó, hogy láttam ki volt az előző kuncsaft, mert a kezébe nyomhattam sok-sok pénzt. Tulajdonképpen a faszi észre sem vette,  hogy jön ki a pénze, vette el a kártyát és a bizonylatot és ment tovább.
Hát ilyen világrengető dolgok történnek, meg mások is, de tudjuk a lényeg sosem látszik. 

Szólj hozzá!

Címkék: én személyes pénz fogászat kinez

A bejegyzés trackback címe:

https://sixxty.blog.hu/api/trackback/id/tr335674136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása