HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

  • 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

Christmas time

2008.12.23. 22:19 sixxty

Szóval a csemete nagyon várja a karácsonyt. Mivel tavaly és az idén is együtt szereztünk be minden ajándékot, nem tudom a karácsonyi meglepetésből, az angyalkából, a jézuskából mennyi marad meg és mikor tudatosul, hogy honnan vannak a fa alatti meglepetések. Fánk már van, lévén műfenyő dívik nálunk, allergia miatt. Ma alig bírtam a gyereket lebeszélni a díszítésről.
A betegségek miatti bezártság miatt szerencsére kevés felnőttel kellett a "Jó, voltál, hozhat neked ajándékot az angyalka?" kérdéskörről a gyereknek eszmét cserélnie. A gyerek igazán nem szorul arra rá, hogy ezekben a beszélgetésekben én részt vegyek, szerencsére. Vagy elintézi egy Butaságot kérdeztél-lel a választ, vagy figyelmen kívül hagyja a kérdést és mond valami mást az illetőnek. Például: milyen szép cipőd van, vagy azt, hogy neked van otthon cicád? vagy valami ehhez hasonlót. Maga a kérdés szerintem baromság, de én nem tudnám ilyen leleményesen leszerelni a kérdezőt.

Én már várom a karácsonyt, bár az ajándékaim már megkaptam, de a lényeg, az akkor is az lesz, hogy akik a közelben vagyunk összegyűlünk és jól érezzük magunkat és közben gondolunk azokra, akik távol vannak, vagy már nincsenek is itt.

Szólj hozzá!

Címkék: én gyerek karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://sixxty.blog.hu/api/trackback/id/tr265674139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása