HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

  • 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

Babona legyen, vagy ne legyen

2009.11.10. 20:18 sixxty

Szóval már vagy 1 hónapja a gyereknek semmi baja nem volt, én is kigyógyultam mindenféle nyavalyákból. És mikor írok egy blogbejegyzést rá két napra beteg a gyerek.

Biztos nincs  a kettő között összefüggés, engem jellemez, hogy a kettő között én vonok párhuzamot. Ovastam nemrég, hogy ezt hogyan nevezik, de elfelejettem, meg azt is, hogy hol olvastam. Azt tudom, hogy offline, valami könyvben. 

De nemrég megtaláltam egy régi blogom, már nem is emlékeztem néhány oda leírt dologra, de  újraolvastam az egészet, jó volt. Sajnos oda belépni nem tudok, mert elfelejtettem a szükséges adatokat, de nem is baj. De elmenetettem hogy meglegyen, ha már rátaláltam.

Szóval minden babonásságom ellenére csakazértis írok blogot, mert mint a fentiekből látszik felejtek.  Ezt főleg a gyerekkel kapcsolatban sajnálom. Viszont szeretném - akarom- , hogy a blog inkább az egészségről szóljon, és csupa vidám dologról adjak hírt.

Csak zárójelben a gyereknek hasmenése van, majd délbe láza lett, így 4 gatyát mostam ki rövid idő alatt. Közben dolgoztam is, egy kis almareszelés, néhány karakter, rohanás a vécére, majd vissza az almához. (közben állandó kézmosás), plusz a folyamatosan csöngő telefon. Megoldottam.

Jó hír, hogy még néhány hete találtam egy jófajta vitamint, amitől megjött az étvágya a csemetének, így ma nem a két éve standard 12 kilótól indult a mérleg lefelé. Végre elérte a 14 kilót, most hétfőn, ami egy négyévesnél nem az átlagsúly.

Szólj hozzá!

Címkék: munka beteg én gyerek babona

A bejegyzés trackback címe:

https://sixxty.blog.hu/api/trackback/id/tr455674186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása