HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

  • 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

Széltében 445

2014.12.30. 23:18 sixxty

Már vártam, hogy B. akkorára nőjön, hogy öröm  legyen vele az utazás és mehessünk messzebbre. Más gyerekkel biztosan lehet korábban is, de ő elég ugri-bugri, idén jött el az én időm. 

Tavasszal megalapoztuk az idényt egy balatoni hosszú hétvégével, alig várva a nyarat. A szállás foglalásakor még nem sejthettem, de a egész év legmelegebb hétvégéjén indultunk el Sopronba. A railjeten még bírható volt a hőmérséklet, aztán a Győr-Sopron vonalon, már igazán meleg volt. Két szállást foglaltam, mindkettő jó volt. B. azóta is emlegeti a jakuzzit, a szuper szobát és a sokféle, finom ételt a szállodában. Megnéztük a  Bányászati Múzeumot, ahol gyerekeknek és felnőtteknek is van sok móka és érdekesség, a Tűztornyot kétszer, a Kecske templomot többször. Isolde jóvoltából felkereshettünk egy olyan fagyizót a Lővérekben, ahol többféle tejmentes fagyit is kóstolhattunk. Nem türtőztettük magunkat még a közben eleredő esőben sem. Találtunk egy erdei tornapályát is, nem vallom be, hogy nem csináltam végig. A tornapálya első állomásáról nem készítettem fotót, így muszáj lesz visszatérnem.

erdei_tornapalya.jpg

Néhány hónap múlva ismét úgy gondoltam, nekivágunk az ország másik felének és elmegyünk decemberben Debrecenbe . A tervezéskor még nem sejthettem, hogy a tavaszi tél nem tart örökké és mire megérkeztünk olyan hideg lett, hogy alig tudtunk várost nézni. Nagyjából 30 percenként kellett melegedés miatt betérni ide-oda és a magunkkal vitt meleg ital sem sokat segített. A kirakodóvásárban ettünk, megcsodáltuk a fényvillamosokat,  egy másik nap megnéztük az Egyetemet, ahol B. döbbenten konstatálta, hogy vannak, akik vasárnap délben tanulnak. Igen, régebben másként viszonyult az iskolához. Voltunk  a kihagyhatatlan Nagytemplomban és a Nagyerdőben is. És voltunk a koncerten is, amire már évek óta vágytam.

fejes_tamas_dob.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: utazás tankcsapda 2014 railjet Balaton Debrecen T B Sopron

A bejegyzés trackback címe:

https://sixxty.blog.hu/api/trackback/id/tr587024147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása