HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

  • 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

Manieggs - szürke hengerek, fekete csattanók

2015.03.07. 21:47 sixxty

Volt abban a meglepetésben részem, hogy megnézhettem premier előtt a Manieggs Egy kemény tojás bosszúja című filmet. Kár tagadnom, főleg a Tankcsapda miatt voltam a mozira kíváncsi, de a film végét, ahol zenélnek, végül nem is láttam.

Szerintem látványvilágban eredeti a film, egy komplett világot felépítettek tojásokból, melyek inkább hengerek, egyes kritikusok szerint tamponok. Bár esetlennek tűnhetne egy ilyen forma, nem volt zavaró, sőt voltak kifejezetten jól ábrázolt mozdulatok. Még a színek sem hiányoztak, sőt kifejezetten elviselhetővé ez tette a filmet. A történet, nos, az nem állt hozzám túl közel, voltak poénok, de a cselekményt a kelleténél gyakrabban szakította meg mészárlás vagy színes emlékezés. Az első csavar már a elején megérkezik, mert kiderül, hogy két hétnyi (!) sitten töltött idő miatt indul a bosszúhadjárat. Közben a pantomimes miatt - az egyik legszomorúbb jelenet - lehetett volna már 5 évet is a hűvösön tölteni a főszereplőnek. Mire kiderült volna, hogy ki is az igazi jó és rossz, addigra konstatáltam, hogy nekem vége a mozinak, hamarosan letelik a bébiszitter műszakja. A filmben nők, azok jószerivel nincsenek, egy-egy villanásra tűnnek fel, szerintem ez a végére sem változott.

Összegezve én a szürke tojások ötletéért gratulálnék a csapatnak, mert összehoztak valami eredetit, szemmel láthatóan hihetetlen energiákat beletéve. Biztos vagyok benne, hogy elviszik még a nézőket a mániákus tojások világába, remélhetőleg egy kicsit emberibb történettel.

Kép forrása: https://www.facebook.com/manieggsthemovie

Szólj hozzá!

Címkék: mozi tankcsapda sixxty

A bejegyzés trackback címe:

https://sixxty.blog.hu/api/trackback/id/tr517249511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása